Alla inlägg under september 2009

Av Lissetass - 28 september 2009 17:30

Hej på er konstig nog var de jag och inte Gletta som gick in på lektion de var rätt roligt

men jobbigt fick tränas på att gå i spår vilket inte var så lätt som de varka på liz, sen fick jag tölta lite och tyrava lite men fortsätta försöka hålla mig och liz i spåret inte lätt må ni tro...

Av Lissetass - 20 september 2009 15:30

Red vilstena rundan hade jerry med fast  han var fast vid nån sorts vagn men de var rätt intressant...

jag fick träna på ökad och minskad tölt...de gick bra

Av Lissetass - 11 september 2009 19:00

Vi red stora vilstena rundan och så mot hårsbäcksdalen

de gick bra förutom att Snót hade visst en lös sko hö. fram..

red mest i tölt men även lite galopp och trav...


Av Lissetass - 8 september 2009 18:00

Hon gick väldigt avslappnat och fint idag, jag är hel nöjd med henne..

hon gick helt underbart fin avslappnad form och tuggade bra på bettet..

Så nöjd och hon töltade på bra och travade även i avslappnad form..

så skönt och kul... vill att Håkan och stall kompanjonerna ska titta

påp henne nu... :D

Av Lissetass - 1 september 2009 18:00

Fick ridas ut med Jerry och Gletta, vi red vilstena rundan...

lilla och de gick bra.. travade en del och töltade en del..

de var kul


stall hälsningar

Snót..

Ovido - Quiz & Flashcards