Alla inlägg under december 2009

Av Lissetass - 29 december 2009 15:00

Fick ridas i paddocken idag med, hade liz på ryggen

idag var jag pigg som en nötkärna så riktigt lika försiktig

var jag inte idag.. men de gick hyfsat ändå..


        

  

  


lite fler bilder på oss...


        


  


  


  

de var ganska kallt ute hörde jag liz prata om..


Av Lissetass - 27 december 2009 13:15

Idag fick jag ridas för första gången på 2 mån av liz,

jag märkte att hon inte är helt ok än men jag tog de försiktigt

lyssnade noga på henne och så... jag reds i paddocken

i skritt och trav,gjorde lite volter och så.. sen när liz var

klar så fick jag löslongeras med Katla de var skoj ska ni veta

men oxå lite jobbigt i den lagom djupa snön som har blivit här..


        

tyckte de här var rätt skoj..

    

Näää nu måste jag vila..pust pust pust huuu de var skönt... (vackert ellerhur)


dags att fortsätta jihhaa..

                

jaha nu var de visst slut...

    

de har var roligt.. nu ska de in och mumsas hö.. såå gott..




Av Lissetass - 5 december 2009 14:00

blev skodd idag.

Ovido - Quiz & Flashcards