Direktlänk till inlägg 27 december 2009

Reds i paddocken av liz..

Av Lissetass - 27 december 2009 13:15

Idag fick jag ridas för första gången på 2 mån av liz,

jag märkte att hon inte är helt ok än men jag tog de försiktigt

lyssnade noga på henne och så... jag reds i paddocken

i skritt och trav,gjorde lite volter och så.. sen när liz var

klar så fick jag löslongeras med Katla de var skoj ska ni veta

men oxå lite jobbigt i den lagom djupa snön som har blivit här..


        

tyckte de här var rätt skoj..

    

Näää nu måste jag vila..pust pust pust huuu de var skönt... (vackert ellerhur)


dags att fortsätta jihhaa..

                

jaha nu var de visst slut...

    

de har var roligt.. nu ska de in och mumsas hö.. såå gott..




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lissetass - 18 april 2015 13:17

Så nu har ju dock lilla-bubblan blivit så stor och hunnit lära sig en del och hunnit med en del andra saker oxå. Så jag får väl skriva från det här året som jag kommer ihåg och lägga in.     ...

Av Lissetass - 20 januari 2011 15:30

Träffade lillan lite snabbt idag åh.. hon skratta med en gång när hon såg mig, så gulligt men  sen åkte dom ivä.. så jag träffa lillan som sagt lite snabbt idag bara... ...

Av Lissetass - 15 januari 2011 13:00

Hon var så glad och se mig och mamma så hon börja jollra med än gång hon såg oss nästan.. hon jollra som bara den hehe så sööttt... idag vid fikat där höll hon till och med flaskan sin helt själv hehe och drack vatten ur den så söööttt.. jag tyckte d...

Av Lissetass - 2 januari 2011 18:30

Idag åkte jag och några till till mitt syskonbarn, och denna gång försökte hon bitas i tårna hehe och provsmaka dom, sen försökte hon även springa med hjälp av hennes minsta moster såg ganska roligt ut hehe... Nu är bubblan hela 5 mån gammal tänk vad...

Av Lissetass - 1 januari 2011 14:45

De ska handla om mitt lilla syskonbarn... Hennes namn: Michaela Elin Ida Selling-Gållnander Född: 10-07-31 kl.00.58 Vikt: 3110g Längd: 51cm   En liten sötnos må ni tro... ...

Skapa flashcards