Alla inlägg under januari 2010

Av Lissetass - 17 januari 2010 13:15

Idag skulle en annan tjej ta över träningen

av mig de ska bli kul och se var jag får lära mig mer

och vart jag ska ta vägen... fast ja kommer nog att sakna liz

faktiskt..men de ska ändå bli intressant...

Av Lissetass - 16 januari 2010 13:15

Idag fick jag rida ut med liz och ha sällskap av

liz mamma och katla de var skoj vi red förbi lös-

-driften och i genom byn de gick bra... och de var

en härlig och mild dag de var mysigt..



Av Lissetass - 12 januari 2010 11:45

Idag var de lika skönt som igår hade helst föredragit att

stå och mysa i solen och den lilla värmen idag med men ne

inte idag liz kom in och hämta mig och sen red hon mig i paddocken...

Just ja även idag blev de en liten tur förbi lösdriften och igenom byn de var mysigt...hade Gletta med som sällskap..


  

de var så skönt och bara vila men men tränas e oxå kul...

  

  

nu travar vi lite grand.. 

Se så vackert bortsett från min fot som ja passar på och vila på en stund...  


oxå vackert va? förutom min vilande hov här med...  


  

Mitt vackra huvud och den häftiga manen hehe.. som liz, hennes moster och hennes mamma brukar säga...

 

Fick komma in i värmen sen med en filt och sen fick jag visst en kompis på mig oxå hehe fast hans klor gör lite ont när han myser så jag var tvungen och tala om de men de gick inte såbra han lyssna inte så liz tog ned honom från mig...

  

Av Lissetass - 11 januari 2010 10:00

 Idag var de skönt att bara stå i solen och sola

och mumsa lite hö... de var lagom varmt...tyckte jag..



Av Lissetass - 7 januari 2010 15:00

Fick rida ut idag red genom byn och tillbaks..

red lite i tölt men mest skritt....

de gick bra...red i sällskap med

Jerry och Liz mamma...



Av Lissetass - 4 januari 2010 09:15

Inatt  var de riktigt kallt vi hade fått rimfrost i våra pälsar

så sa i alla fall Liz och de fotade hon på...


    

Ovido - Quiz & Flashcards