Alla inlägg under april 2009

Av Lissetass - 19 april 2009 22:59

hehe idag fick jag ridas i paddocken, ja tränades på tölt

och den här gången gjorde jag bra ifrån mig de är jag helt säker

på för liz sprudlade av lycka och ropade något till sin mamma...

och hon kom ut och titta och sa nånting, jag fick tölta i minst tre

varv i båda hållen de var kul att liz var så nöjd.. sen så när ja hade

gjort såbra ifrån mig så fick jag gå in helt plötsligt de var ovanligt men

de gjorde inget jsg fick ju ändå gå ut till kompisarna igen...

natti natt

Av Lissetass - 18 april 2009 18:02

Sokka,cim,annica o Blíka de var kul vi red på

en jätte långt tur de gick bra jag fick se lite nya ställen

hehe. Jag tränades på tölt de gick ganska bra men jag

fick galoppera och trava mest men de gick de med..

hehe

Av Lissetass - 14 april 2009 22:47

jag fick bara vila idag hmm.. ja ja så kan de va..

Av Lissetass - 13 april 2009 22:36

Idag fick jag rida ut med sassa och Blíka,

jag fick träna lite på tölt men de gick sådär..

fast vi jobbar på de...vi red mot högsberga hållet

och över en åker till travbanan...de var kul..

Av Lissetass - 11 april 2009 15:14

hehe idag fick jag springa på travbanan med kompisar de var kul vi fick springa några varv de var ett nytt äventyr hehe... sprang med Heljar,Vínur, Gletta och Blíka ;D

Av Lissetass - 10 april 2009 21:20

Idag fick jag rida ut med blíka vi red förbi lösdriften till travbanan och red två eller tre varv i galopp och sen red vi hemåt... mysig liten tur.... hehe

Av Lissetass - 9 april 2009 21:34

Idag reds jag i paddocken ett tag fick mest trava på voltspår och på fyrkantspår lite men mest voltspår.. lite skänkelvikningar och sen fick jag ridas ut, vi red då mot sala hållet och så in på travbanan red där i två varv i galopp och trav och lite tölt,red sen förbi lösdriften och hemåt längs en åker de var kul.. skrittades sen lite i paddocken efter uteritten och sen fick ja gå in och nu ska ja sova godnatt..

Av Lissetass - 7 april 2009 20:47

Fick rida ut på en liten kvällstur med sokka och sassa vi red genóm ett ställe med fyrkantiga saker "hus" tyckte jag dom kallade de och så tyckte jag hörde att dom nämde "genom byn" så jag tror vi red genom en by.. sen stannade vi vid ett "hus" där bodde tydligen dom (liz o cass) berätta sokka för mig hon sa oxå att dom ibland brukar få en brödbit var därifrån ibland men inte idag. sen red vi upp mot högsberga jag fick galoppera i en uppförsbacke de var kul... sen red vi förbi lösdriften in på travbanan och på travbanan idag fick jag galoppera två varv i full fart de var jätte roligt sen red vi hemåt... fick en filt på mig och sen släckte dom ner..

Ovido - Quiz & Flashcards